måndag 13 februari 2012

Det broderade hjärtat och lite nyplanering

Eftersom jag är typ ansvarig för den här sidan så väljer jag en bok till! Eftersom varken Äppelträdet eller jag läste klart Förorternas Buddah. Så nu tänkte jag att vi ska läsa "Det broderade hjärtat". Jag tänker mig att om vi börjar nu så bör vi vara klar med bok + diskussion till:

20:e mars och då får Äppelträdet välja en bok till dess
20:e april får Annan välja och
20:e maj Karro

Låter det som en plan?


Evalinn och Kala är hangarounds och Fru Mju har inte svara ännu.

6 kommentarer:

  1. Tick-tack för att jag får hänga! :-)

    SvaraRadera
  2. den här står faktiskt på min lista över böcker jag vill läsa så jag lägger in en beställning på direkten!
    / fru mju

    SvaraRadera
  3. Det låter bra. Jag ska ta fram ett förslag.

    SvaraRadera
  4. Jag har läst ut hjärtat nu!
    och jag säger som hon som lånade mig boken: Läs inte på baksidan först! (Varför ska de alltid förstöra där? )

    SvaraRadera