söndag 24 maj 2009

Nästa bok

Det känns lite märkligt att gå in och skriva i en blogg som inte är min egen...

Jag har lovat att presentera nästa bok redan nu. Jag antar att det blir dags att börja läsa den runt midsommar ungefär.

Jag skulle vilja läsa Allt som återstår av Elin Boardy. Den har jag varit sugen på ända sedan jag läste en recension av den i SvD. Då var den helt ny, men nu har den hunnit komma ut i pocket, vilket jag tycker är ett kriterium för att en bok skall passa i bokcirkeln.

Hoppas att ni också blir sugna.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker att den låter som ett alldeles utmärkt val, har också läst recensionen nu. Här är länken om det är någon annan som vill läsa: http://www.svd.se/kulturnoje/litteratur/artikel_1928817.svd

    SvaraRadera
  2. det är just det här som är det intressanta med bokcirkeln, den här boken hade jag knappast valt själv och det ska bli intressant att läsa den! :)
    jag tror också mig ha mitt bokval klart :)

    SvaraRadera
  3. Har aldrig hört talas om boken men läser den mer än gärna. Har precis nu inhandlat den första boken och skall ta mig an den.
    Kram på er alla

    SvaraRadera
  4. Skoj!! Jag ser fram emot att läsa den!!

    SvaraRadera
  5. Kul att när positiva!

    Tack för länken, Karin. Bra initiativ!

    SvaraRadera