måndag 16 november 2009

Sista paketet!

Idag kom så mitt sista paket för Pocket&Prassel 3.0. Min bästa bokvän har verkligen skämt bort mig! Även denna gång var det 2 böcker och 2 påsar godis! Böckerna var dels En shopaholics bekännelser och dels Rädda Felix. Shopaholicboken har jag sett att många läst på sistone och tänkt att det verkar vara en skön avkopplande chilit, men jag vet inte? Är det så? Och Rädda Felix har jag ju såklart läst massor om i tidningar och på nätet, jag både ser fram emot och bävar över att läsa den. Det känns som om den kommer berör mig mycket.

Jag är fantastiskt glad för alla böcker jag fått och hoppas jag snart får veta vem du är?? Jag har ju lite ledtrådar, typ var du kommer ifrån, men har inte listat ut vem du är?! Gah! En tjej/kvinna tror jag minsann iaf? Jag trodde jag var dig på spåren direkt efter förra paketet men sen försvann det i någon feberyra där i oktober. Stort stort tack!! :D

(Bild på paketet kommer! Jag vet inte riktigt var sladden är.)

4 kommentarer:

  1. Kul att du har gillat alla paketen även om en del av böckerna har varit andra hands böcker. Mig hittar du på aftonbladets blogg som Camillas blogg
    http://aftonbladet.blogg.se/camilla

    SvaraRadera
  2. Vad märkligt! Inläggen i den här bloggen kommer inte upp i min läslista förrän flera dagar efter de publicerats. Jag måste gå in och kolla med jämna mellanrum helt enkelt.

    Är det så för er andra?

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du outade dig som min bokvän nu så slipper jag vara nyfiken! Stort tack för alla paketen än en gång! :)

    SvaraRadera
  4. Camilla: aha! jag ska spana in dig! Kom inte in i eftermiddags när jag testade. :(

    Äppelträdet: så är det för mig med!! Jätteknepigt.

    Lotta: Klart jag outade mig!! Så fort jag fick ett GO (dvs att någon annan gjort det.. :)).

    SvaraRadera