måndag 22 juni 2009

Allmänt funderande

När jag startade bokyllet så tänkte jag att
1, jag skulle samla mina bokfunderingar här
2, jag ville ha/vara med i i en bokcirkel.

Bokcirkeln är ju i full gång, bok 1 är utläst och det skrivs om den för fullt HÄR. Jag har lagt upp en lista till höger här med vilka böcker vi läst och bytt ut "just nu läser vi" till vår nästa bok som ju är "Allt som återstår". Vi får nog läsa några böcker och se vilken form vi vill ha på cirkeln. Jag tycker iaf att det är väldigt roligt!!

Mina bokfunderingar har däremot inte hamnat här utan ligger kvar på Yllet Yrar. Kanske bryter jag loss det hit så småningom men om ni vill skriva här om böcker ni läst är det helt ok! Ju fler vi är som håller sidan levande dessto roligare kan det ju bli! Pixalexia frågade just om det i ett mail och det passar ju alldeles utmärkt att jag äntligen svarar nu då hon låst sin vanliga blogg, då finns ju ett forum för henne här!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att ju mer vi alla skriver här desto roligare blir det ju. Om man nu har recenserat en bok på sin egen blogg kan man ju alltid slänga upp en länk till recensionen i ett inlägg här. Jag ska försöka skriva ett par inlägg snart - har ägnat mig åt lite utflykter i litteraturens tecken senaste veckan!

    SvaraRadera
  2. Karin: Bra tänkt! Jag länkar till mitt senaste oerhört långa inlägg om boken jag läste ut i helgen..

    SvaraRadera