torsdag 18 juni 2009

Bokenkät

Ni har säkert redan spenkat och svarat på frågorna hos Bokhora men jag gör det nu!

Senast köpta inbundna bok: Oj. Ja minns inte. Nåt på rean antar jag. Återkommer kanske i frågan..
Senast köpta pocketbok: Bitterfittan, Allt som återstår, På Chesil Beach
Favoritgenre: Vanliga böcker.Kanske inte fantasty
Ultimata längden på en bok: 300 sidor, ofast är de tjockare. Men då blir ryggen lätt så ful på pocketar!
Favoritbokhandel: Bokus.
Favoritbibliotek: Bokbussen hemma på gatan!
Favoritplats att läsa (i hemmet): Sängen.
Favoritplats att läsa (utanför hemmet): I en park. Fast då måste jag läsa något creddigt..!
Fem författare du alltid köper i inbundet format: Finns ingen sådan.
Bästa lässnackset: Plockgodis eller bragokex. Ett äpple är också gott.
Bästa läsdrycken: Kaffe, te eller vatten.
Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Lite vardagsljud som jag vet att någon annan har koll på.
När på dygnet läser du helst? Jag läser nästan bara på kvällar.
Bästa bakfylleläsningen: Jag har inte varit bakis på så länge så jag vet inte men förmodligen någon chic-lit el dyl.
Bästa kollektivtrafikläsningen: Trafik och läsning är en nono. Jag blir åksjuk bara jag tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar