söndag 7 februari 2010

Nya inköp..

Jag fick ett "återbärings"mail från Cdon! Jag hade 60 kronors rabatt på ett köp! Så, jag var ju TVUNGEN att köpa lite böcker. Annars hade jag ju gått back, visst? Så nu har jag beställt:
Bunny Munros död - Nick Cave(nästa månads bok?)
Öken - JMG Le Clézio (jag blev så inspirerad av Karins recension av Vandrande stjärna!)
Norwegian Wood - Haruki Murakami (den här har jag varit sugen på länge länge!)
39-årskrisen - Jane Green (detta tror jag är ren kvalité! :))

För övrigt har jag läst ut Sorgesång av Siri Hustvedt. Vad jag tyckte om den kan ni se HÄR.

Fantomerna, ska vi bli klara med den denna vecka? Hur går det för er andra? Klara?

1 kommentar:

  1. Jag har en bra bit kvar på Fantomerna faktiskt, men ska ta mig i kragen.


    Borde få upp lite diskussion i början av veckan om jag skärper mig.

    SvaraRadera